sobota, 16 czerwca 2012

SWAG, SWAG, SWAG IN THE AIR.

Witamy Was Twiners. Wakacje już czujemy w powietrzu, nie możemy się doczekać. Jeszcze tylko 2 tygodnie i spanie do 12 się zacznie, haha. W czwartek byłyśmy na zakupach i kupiłyśmy parę rzeczych, z których jesteśmy naprawdę zadowolone. Między innymi koronkową sukienkę w kolorze moreli, po prostu cudo. W piątek w szkole było otwarcie nowej sali, więc lekcji nie było. Nie ma to jak prezydent i jego 2 godzinna przemowa, haha. W piątek udałyśmy się na kolejne mini zakupy, z których kupiłyśmy białe trampki, które będziecie mieli okazję zobaczyć na zdjęciach. Pozdrawiamy także, starszego pana, który kłócił się z nami, że nasze włosy nie są naturalne, i chciał wiedzieć jak my je robimy, po 15 minutach tłumaczenia wreszcie pojął, że takie po prostu mamy. Bardzo sympatyczny staruszek, haha. Dzisiaj cały dzień z Natalią, a następnie oglądanie meczu. Co jak co, ale nigdy nas nie fascynowała piłka, ale teraz tata nas zaraził i jakoś wpadłyśmy w 'PIŁKOSZAŁ'. Teraz pare zdjęć:





































Justyna w czarnej bluzce, a Magda w białej.
W poniedziałek razem z klasą jedziemy na 3-dniową wycieczkę do Zakopanego, szczerze mówiąc nie mamy ochoty, ale z naszą klasą będą niezłe odpały. Kolejny fakt, który nas dobija, to że jest zbiórka o 6 rano, a fakt, który nas pociesza cisza nocna dopiero o 24, haha. 
Wiemy, że nie wszyscy czytający naszego bloga to wielcy fani Justina, ale po prostu musimy o tym napisać. Justyna myje zęby w łazience, a Magda zaczyna krzyczeć w niebo głosy. Justin pozdrowił polskich fanów w DZIEŃ DOBRY TVN, ihjiuhgfjkiuyghfjkloiuytgfhbnmkl *____*. Jednak wie coś tam, o tej naszej małej Narnii. A swoją drogą jeszcze tylko 3 dni, i BELIEVE wychodzi. Nie możemy doczekać się, by usłyszeć nowe brzemienie Justina, już wyczuwamy drących się sąsiadów 'PRZYCISZCIE TĄ MUZYKĘ'. Ahh, nic tylko czekać!
Ostatnio mamy fazę na tą piosenkę:
http://www.youtube.com/watch?v=v-FVihIlU2g
Po prostu brak słów.
Trzymajcie się. #LOVE

19 komentarzy:

  1. Haha, ale dobrze, że pan w końcu zrozumiał xD
    Cudowne zdjęcia, fajne trampki :)
    Wycieczka, o jaaa... udanej życzę <3
    Wakacje niech już przybywają no!
    Dzisiaj szał będzie przy meczu, bo muszą nasi wygrać! ;D
    Czytałam dzisiaj o tym i widziałam jak Justin podrawia, nas, polskich fanów, aaaa! <3 To było takie cudowne :D <3
    A piosenka jest cuuuuudowna! <3 <3 <3
    Pozdrawiam :***

    OdpowiedzUsuń
  2. w Zakopanem jest cuuudownie,najlepsze miejsce na ziemi <3!
    hahahaah zawsze wy takie uśmiechnięte :D
    Magda ma świetne szorty ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne macie te zdjęcia^^
    a dziadzuisie zazwyczaj są takie, też czasami musze tłumaczyc swojemy, że jest innaczej niż myśli^^
    też ogladałam DDTVN, moze Justin wkońcu nas odwiedzi, wkońcu to w Polsce ma najwiecej fanów... szkoda, że jeszcze tego nie zauważył:(

    Pozdrawiam... Uwielbiam czytać waszego bloga^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna notka :)
    btw. Uwielbiam waszego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Spac do 12 to chyba nawet bym nie umiala, nawet jak mam wolne to maks o 10 wstaje :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa notka :D Fajne butki :)
    też się nie mogę doczekać Believe :) ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takich ludzi, którzy nie wiadomo po co Cię zaczepiają i coś do Ciebie gadają - takie tam małe spaczenie Guzika :> Co się włosów tyczy, to się w sumie nie dziwie, bo macie je PRZECUDOWNE! No i ja też wpadłam w piłkoszał! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. U was jak zwykle pozytywnie ślicznotki.
    Swietne zdjecia.
    Pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcia pełne optymizmu :)
    Jestem bardzo ciekawa morelowej sukienki

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne outfity. :)
    Ja co prawda fanką Justina nie jestem, ani wgl teraz nie jestem fanką żadnego zespołu tak typowo nałogowo, ale jak miałam 13/14 lat to uwielbiałam boysband US5. Do dziś trzymam płyty wycinki z gazet, utrzymuję kontakty z innymi niegdyś fanami itd. :) Fajnie, że macie idola na pewno w przyszłości będzie się to wiązac z super wspomnieniami :D

    OdpowiedzUsuń
  11. super zdj! jesteście bardzo ładne!

    OdpowiedzUsuń
  12. Po co się pytacie czy ,,obserwujemy", skoro i tak na to nie odpowiadacie???
    http://eiffla1997.blogspot.com/2012/06/i-od-poczatku.html

    OdpowiedzUsuń
  13. ja to bym chętnie pojechała na jakąś wycieczkę.
    fajne trampki.;)
    oo, ja też się okropnie jaram tą piosenką. :)

    zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  14. firmowe bity? z aile kupiłyąście?

    OdpowiedzUsuń
  15. Rzadko rodzeństwa się tak dobrze dogadują :D

    + Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  16. ej ja chcę takie loki !!
    i czekam na zdjęcia z Zakopanego ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pozytywne fotki :)
    Bardzo sympatycznie wyglądacie ^^

    OdpowiedzUsuń
  18. udane jesteście ; **
    dwie ślicznotki <3

    OdpowiedzUsuń