niedziela, 1 lipca 2012

LET'S START HOLIDAYS.

Hej Twiners! Jak tam pierwsze chwile wakacji? U nas mijają bardzo miło i spokojnie. Na początku chciałybyśmy przeprosić za długą nieobecność. 18 czerwca pojechałyśmy z klasą na 3-dniową wycieczkę do Zakopanego, po której 8 dni nie miałyśmy internetu. Więc teraz postaramy się wszystko nadrobić. Na wycieczce pogoda dopisywała, więc fajnie spędziłyśmy czas z klasą głównie chodząc po górach. W ostatni tydzień przed wakacjami, raz poszłyśmy do szkoły. Wolny czas wykorzystałyśmy jak zwykle na wyjście z przyjaciółmi. Wczoraj poszłyśmy na rowery, przejechałyśmy 25 km. Nogi nam odpadają. Dzisiaj rano wyszłyśmy na dwór z Roksaną, z którą znów się zaraz spotykamy. Pogoda jest świetna, idealna na wakacje. Tymczasem zostało 8 dni do Bułgarii! Nie możemy już się doczekać, i już powoli zaczynamy przygotowania. W emipku zamówiłyśmy już płytę Justin'a 'Believe' wersję Deluxe. Czekamy z niecierpliwością na dzień, kiedy puścimy ją na fulla w pokoju i wszystko będziemy miały w dupie, haha. 
A teraz parę zdjęć z dzisiaj, enjoy! :)












Ok, lecimy! Trzymajcie się i pamiętajcie, kochamy Was! :)

15 komentarzy:

  1. A ja już sie zastanawiałam, czemu tak długo was nie ma. ;pp Oryginalny ten drugi outfit, to góra od stroju kąpielowego ? ;D Ja bym się nie odważyła tak ubrać, ale ciekawiee . ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy to jest kiecka z H&M? ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. No właśnie, długo was nie było, a ja czekałam na nową notkę :')
    Jak zawsze super. Bardzo mi się spodobała ta różowa sukienka *.*
    U mnie wakacje powoli mijają. Raczej nigdzie nie wyjezdzam. Życzę Wam miłego pobytu w Bułgarii <3 #muchlove

    i przy okazji zapraszam do mnie lonelyladyrauhl.blogspot.com :')

    OdpowiedzUsuń
  4. jak świetnie się ubrałyście ;D będą zdjęcia z Zakopanego ;D ?

    OdpowiedzUsuń
  5. już się zastanawiałam czemu tak długo nie piszecie.
    świetna ta różowa sukienka.
    życzę miłego wyjazdu. :))

    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka genialna ! Życzę udanego wyjazdu do słonecznej Bułgarii, aż Wam zazdroszcze :)
    Obserwuje i pozdroawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale masz śliczną sukienkę :O *-* Też jadę to Bułgarii ;) Dokładnie za 5 dni ;) To miłych wakacji życzę :) :*

    OdpowiedzUsuń
  8. ooo pierwszy raz natknełam się na blog bliżniaczek :) super, jak dwie krople wody!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooo jak fajnie.. Jesteście niemal identyczne :D
    Zapraszam was do mnie: http://kaksajna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczna sukienka, śliczne stylówy jak zawsze :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie Wam mija czas :D
    Śliczne zdjęcia! :)
    Sukienka extra, bardzo podoba mi się jej kolor :)

    OdpowiedzUsuń