niedziela, 3 czerwca 2012

TWINS.

Hej Twiners, jak Wam minął weekend? Co prawda jeszcze trwa, ale już niedługo. Nienawidzimy niedziel, zazwyczaj są nudne i nic ciekawego się nie dzieje. Weekend spędziłyśmy w towarzystwie Natalii, która dzisiaj u nas spała. W piątek Justyna wraz ze swoją grupą taneczną miała występ na rynku z okazji dnia dziecka, mamy nadzieję, że także Wy spędziliście ten dzień miło. Nam rodzice zrobili świetną niespodziankę i kupili nam nowy telewizor do pokoju. A jakie wy dostaliście prezenty? :) Jutro czeka nas sprawdzian z chemii, ale jakoś nie chce nam się do niej zabrać, haha. Zresztą jak zawsze. Wiele z Was zadawało nam pytania, na które teraz udzielimy odpowiedzi.

1. Czy macie taki sam gust, jeśli chodzi o chłopaków?
Raczej tak, podobają nam się zazwyczaj ci sami, haha. Naszym ideałem chłopaka jest oczywiście Justin.


2. Czy myślicie czasem o tym samym?
I to bardzo często. Naprawdę czasem same siebie przerażamy. Myślimy o tym samy, po czym mówimy to w tym samym momencie. To jest właśnie bliźniacza moc, haha.


3. Czy wasi znajomi Was rozróżniają?
Bardzo różnie bywa. Osoby, z którymi często spędzamy czas np. w szkole nie mają z tym większego problemu. Ale znajdą się także osoby, które nadal mają z tym kłopot. Także i nauczyciele, a to jest akurat dla nas plus, haha.


4. Ile macie wzrostu?
Justyna ma 1,62 m a Magda 1,64 m :) Natomiast nie widać tak tej różnicy i wygląda jakbyśmy były równego wzrostu.


5. Jak to mieć siostrę bliźniaczkę?
Bywa różnie, jak to rodzeństwo często się kłócimy. Ale jak przychodzi co do czego, to wspieramy siebie nawzajem i próbujemy wspólnie rozwiązać problem. Są plusy i minusy. Fajne są zamiany, często jest się w centrum uwagi, a także to, że zawsze masz do kogo się odezwać, haha. Rozumiemy się bez słów. Natomiast minusy są takie, że wszystkim musimy się dzielić, bez wyjątku. Bardzo nie lubimy również, kiedy ktoś nas porównuje. Każda z nas tworzy inwidualność, i dziwnie się czujemy jak np. ktoś mówi że któraś jest lepsza. Niefajne uczucie. Ale nigdy nie chciałybyśmy zamienić naszego życia. Można powiedzieć, że Bóg obdarzył nas wielkim szczęściem :)

Pamiętacie, jak w ostatniej notce obiecałyśmy dodać zdjęcia, kiedy Magda ma wyprostowane włosy? O to one:

 Fotograf i fryzjer, haha :)






 









Wczorajszy dzień z Natalią oczywiście nie odbył się bez odpałów, zresztą sami zobaczcie, haha:




























































                                      



                                     





                    




Na sam koniec chciałybyśmy polecić Wam niesamowitego bloga http://kiss-and-telll.bloog.pl z opowiadaniem o Justinie, warty przeczytania :)
Ok, kisses Twiners <3

44 komentarze:

  1. Ile zdjęć, super. Nieźle się naśmiałam przy oglądaniu, jesteście mega pozytywnie zakręcone. Fajny pomysł z tym odpowiadaniem na pytania :) Pozdrawiam ;*
    @Lexieinner

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha, no ba, że Justin ideał! ;D <3
    Cudowne zdjęcia! :D Widać, że świetnie się bawiłyście, bardzo pozytywne zdjęcia! :D
    Wyprostowane włosy pasują, super foty! I szacun za szpagt! ;D
    Powodzenia jutro z chemią ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie w tych wyprostowanych :D Normalnie jak w studiu fryzjerskim haha :D Obie umiecie robić szpagat ? Ja umiałam jak mialam jakieś 7 lat... Haha. Lubię oglądać wasze zdjęcia, zawsze takie roześmianee jesteście. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteście bliźniaczkami i fakt faktem róznicie się trochę wiec jest to do rozpracowania która jest która, ale wezcie z poczatku podpisujcie te zdjęcia bo ja nie mogę ogarnąc która to Magda a która to Justyna. ; D
    Nie wiem kto jest na przed ostatnim zdjeciu, ale śliczna kurtałka <3

    OdpowiedzUsuń
  5. pozytywnie walnięte !;D świetne zdjęcia i Magdzie fajnie w prostych ;D
    bardzo fany wywiad ;D ale mógłby być dłuuuuższy !;D

    OdpowiedzUsuń
  6. oczywiście, że Justina :D kto inny? :D
    super notka, super zdjęcia :D ja też wczoraj troszkę balowałam ;)
    czekam na nową notkę <3 i zapraszam do mnieeeeee! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jesteście za fajne XD uwielbiam waszego bloga :D
    aaaaaaa no i dawać następną notkę :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Boże uwielbiam oglądać wasze zdjęcia ponieważ poprawiają mi humor ;) a i wiadomo że Biebs ideał^^ czekam na następną notkę obowiązkowo zdjęcia!:3

    OdpowiedzUsuń
  9. co jak co, ale włosy macie fajne :3 dawać następną notkę!! KOCHAM WAS GIRLS :** zajebiste zdjęcia, obym nie musiała długo czekać na następną część xx ELITA POZDRAWIA xoxo

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie fajnie ^^ Pytania to świetny pomysł! ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. haha, też zawsze jem wafle z jogurtem <3
    Super zdjęcia ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. JA TEŻ CHCĘ MIEĆ SIOSTRĘ :O

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale zajebiste zdjęcia WOW z Martą jak w studiu fryzjerskim haha :D A na jednym zdjęciu wygląda to jak by Ci ktoś przywalił bo sb tak twarz zasłaniasz ^^ i ja też umiem taki szpagat :) oczywiście niezastąpiona mina z kciukiem do góry haha LOL no i zajebiste zdjęcie z tą babą na drzwiach to co macie razem hahahhahahaha ME GUSTA <3 Aha i zajebiście wyglądasz Magda w rozpuszczonych włosach i zajebiste masz te włosy na takim jednym zdjęciu to szczególnie widać jak stoisz tyłem.... No dobra za bardzo sie rozpisałam ;******

    OdpowiedzUsuń
  14. Sory to tyłem stoi Justyna tylko zapomniałam dopisać ze to Ty Upsss ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Kocham wasze zdjęcia ii was! :D ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  16. wyglądacie, jakbyście zawsze tak mega pozytywnie podchodziły do życia. pozazdrościć. ;) świetne zdjęcia. ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. ooooo jakie kochane ! uwielbiam was ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. mOjeee klonyyy <3
    jak ja was kocham <33 ;*
    wygladalyscie sliczniee..jak zawszee..Magdaaa w wyprostowanych wlosach wygladasz meegaa ;D <3

    @szy_masz

    OdpowiedzUsuń
  19. :) fajna łazienka :p

    @lurpiak

    OdpowiedzUsuń
  20. Jesteście za fajne wiecie :) Pozdrawiam was wariatki ;***

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo fajne zdjęcia:) proszę zerknijcie mam problem z bloggerem i nie widzę Was u siebie w obserwatorach:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja tam wolę te słodkie loczki ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. jaka dluga notkaa :) super zdjecia,szczegolnie te na trampolinie :D

    OdpowiedzUsuń
  24. pozytywne zdjęcia! zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajny post, dobrze i z ciekawoscia sie czytalo :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ej nie, ja właśnie też na dzień dziecka dostałam nowy telewizor do pokoju. ;))
    ślicznie Magdzie w tych prostych włosach.
    i wgl super fotki.
    zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne jesteście. ja zawsze chciałam mieć siostre bliźniaczke, fajan sprawa. Wgl kiedy tutaj weszłam i zobaczyłam ze obie bliźniaczki maja ze soba taki swietny kontakt to byłam w lekkim szoku, gdyż większość bliźniaków których znam tak świetnie ze sobą nie żyją,a nawet siebie nie trawią. Podziwiam i gratuluje :) Buźka :)

    OdpowiedzUsuń
  28. ależ podobne *-* a wasze zdjęcia to czysta pozytywna energia ! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. pozytywnie zzakręcone i zwariowane jesteście:) ale szczerze mówiąc trochę się róznicie;D ale w sumie na żywo penie miała bym poroblemy już z tym hihi :))

    jeśli masz ochotę do wspólnego obserwowania fb +google to zapraszam zawsze znajdziecie coś ciekawego:)

    OdpowiedzUsuń
  30. pozytywny dziewczyny! :) http://hyfro.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajnie, że pomimo iż jesteście bliźniaczkami to spędzacie czas razem :')
    bo jednak nie każde siostry tak się traktują . :)
    Jesteście bardzo ładne . ;))
    Przyznam szczerze , że jak was zobaczyłam na tych zdjęciach. To w realu nie powiedziałabym która jest która. Pozdrawiam was .:)
    zapraszam na mojego bloga o 1D.
    http://in-thearmsofanangel.blogspot.com/
    :*

    OdpowiedzUsuń
  32. ładne zdjęcia :) fajnie, że macie ze sobą taką więź - spędzacie razem czas, robicie zdjęcia, macie podobne zainteresowania... :D

    OdpowiedzUsuń
  33. 1-dzięki za polecenie bloga !! ♥ :*:*
    2-ślicznotki ^^
    3-boska bluzka z flagą Anglii
    3-jesteście super..zakręcone!!
    :P

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo ciekawe zdjęcia ;)

    Zapraszam do mnie w wolnej chwili ;*

    OdpowiedzUsuń
  35. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  36. lepiej w wyprostowanych! uwielbiam w wyprostowanych! :D

    OdpowiedzUsuń
  37. ale bym chciała mieć siostre bliźniaczke! ;<

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetne zdjęcia - takie pozytywne :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Gratuluję 10000 wyświetleń! ♥
    świetny post i zdjęcia.

    http://irmina-czarnota.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń