wtorek, 17 kwietnia 2012

Tuesday :)

Cześć Wam! Nie wiem jak wy, ale my już maksymalnie nie możemy się doczekać wakacji, tak wiemy.. za dużo 'Pamiętników z Wakacji', haha. Jeszcze tylko ok. 2 miesiące i wolność. Dzisiaj w szkole było nawet spoko, szybko minęło. Magda zaraz zmyka na angielski, a Justyna wyjdzie na dwór, chociaż przydałoby się trochę pouczyć na jutrzejszy sprawdzian z chemii. Wiele z Was zadawoło mnóstwo pytań na temat bycia bliźniaczką, niestety nie byłyśmy w stanie na nie odpowiedzieć, bo było ich za dużo. Tak więc, jeśli macie jakieś pytania związane z tym, a także inne to zadawajcie w komentarzach. Odpowiemy na nie w następnej notce. Zapraszamy również na naszego twittera @KidrauhlMyEpic. I ostatnia rzecz STRASZNIE DZIĘKUJEMY za wszystkie odwiedziny i komentarze, jesteście NIESAMOWICI! Dobra, dobra. Nie zanudzamy Was dłużej, teraz troche zdjęć. 










Muzycznie to polecamy:

http://www.youtube.com/watch?v=uuwfgXD8qV8&ob=av3e

http://www.youtube.com/watch?v=syxd2n8S4AE

A jak wam mija tydzień? Trzymajcie się!

24 komentarze:

  1. Miałam ostatnio jakieś pytanie... Ale zapomniałam. Jak mi się przypomni to napiszę. ;D A to an drugim zdjęciu to wasza siostra ? Macie jeszcze jakieś rodzeństwo ? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie <3333 @moniaeliza10 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No Cześć ! Pewnie wiecie kto dodaje tego komenta szyszaqq muahahaha. Super stronka bd was odwiedzać codziennie . Chociaż mam to szczęście że moge waszemu życiu sie przyglądać z bliska. A taka wiadomość dla widzów. Ja potrzebowałam pół roku codziennego oglądania ich żeby rozróżnić, ale dla bardzo bliskich przyjaciół nie ma problemu miesiąc, dwa i nie ma kłopotu. Pozdrowienia ; ***

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteście cudowne ♥ i tyle ode mnie ;p @studiomamia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. do wakacji już szybko zleci XD
    i dalej chce wasze włosy haha ♥
    i mimo,że nie lubie zbytnio biebera to lubie waszą bieberową ścianę hahaha XD

    OdpowiedzUsuń
  6. Super blog.
    Ja też mam siostrę bliźniaczkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. włosyy *_* będę się zachwycać co komentarz . haha :D kto by nie chciał wakacji ?! ja już nimi żyję XD

    OdpowiedzUsuń
  8. wakacje tuż tuż :) a potem znowu szkoła :/ :P

    @kurpiak

    OdpowiedzUsuń
  9. Waaaakaaacje *.* Śliczne zdjęcia ; ) Narkomanka ( @nothingevie )

    OdpowiedzUsuń
  10. JA TEZ JUZ TAK BARDZO CHCE WAKACJE o.O
    A JA CHORA JESTEM, NO ALE CO ZROBISZ (:

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam siostre blizniaczke ,ale nie jesteśmy do siebie podobne tak jak wy sLICZNIEE;**<3 WAKACJE CHCEMMMMM<3

    OdpowiedzUsuń
  12. ja też chcę wakacje! :]
    haha,oglądając wasze zdjęcia mam wrażenie,jakby była to 1 osoba :)
    puciablog.blogspot.com
    @happypillx3

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie Wy jedne chcecie wakacje ;p Śliczna ściana z Bieberem, mam taką z 1D < 33 Piękne zdjęcia xx

    @_klaudiiiiaa_

    OdpowiedzUsuń
  14. Boże,jak chciałabym mieć bliźniaczkę. <3
    A ściana z plakatami rulez!<3
    niedzielny odcinek pamiętników z wakacji wymiata ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też chce już wakacje, już teraz! <3
    Życzę powodzenia na sprawdzianie, osobiście nie lubię chemii.
    No i śliczne zdjęcia! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. No dobra dupcie...jak dla mnie jesteście i będziecie ZAJEBISTE :* ale to już wiecie, kochane <3. Ładnie Wam idzie, tak trzymać ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też chce bliźniaczke! ZAJEBIŚCIE macie <33 a teraz co do notki. też chce wakacjee.. chociaż nie tak do końca, bo chłopak w którym się dłużę wyjeżdża z Polski, a to tak na zawsze.. >.< Ale co lato to lato :p Jeżeli chodzi o mijający tydzień to cinko.. 8 sprawdzianów i do tego okres >.< mam nadzieję,że wam jakoś lepiej minie ten tydzień! I tego wam życzę :D wpadajcie http://bieberswagginpl.blogspot.com :P

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczne jesteście :)
    fajne loczki macie, haha :D

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczne jesteście ! :)
    fajnie mieć siostrę bliźniaczkę, haha, pozdrawiam ! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  20. bez kitu, też chcę mieć siostrę bliźniaczkę o.o albo nie.. wystarczy że ja brzydka jestem mwhaha xd a wy śliczne jesteście.*.* fajne loczusie macie xd iii ile plakatów Biebsa *______________________* a wakacje to chyba chce każdy normalny uczeń hahaa xd <3

    (@LLWTBBE)

    OdpowiedzUsuń
  21. Weźcie fajny blog ;) Belieberki ;) I jest was dwie... Ogółem ładne jesteście.

    OdpowiedzUsuń
  22. Jesteście super i wgl ! I chyba to już pisałam ;p ale jestem pełna podziwu dla was :) Mój twitter to @lottie_16 ;) Buziaki ;**

    OdpowiedzUsuń