niedziela, 22 kwietnia 2012

Holidays :)

Witajcie! Na samym początku chciałybyśmy podziękować Wam wszystkim z osobna za każdy komentarz, za każde odwiedziny, za każdy poświęcony tu czas, za każde miłe słowo i wgl jesteście NIESAMOWICI. Jesteśmy bardzo wdzięczne i mamy nadzieję, że podoba Wam się nasz blog :) 
Dzisiaj trochę Wam pomęczymy naszym narzekaniem. Tak bardzo chcemy wakacje, lato, +25 stopni, krótkie spodenki i bluzki na ramiączkach. Jesteśmy już zmęczone szkołą. A tak wgl kilka osób pytało się o to czy uczymy się tak samo. A więc odpowiedź brzmi tak! :) Zawsze mamy taką samą średnią, takie same oceny, tyle samo punktów na sprawdzianach, nawet szóstoklasisty. 
Weekend mija nam spokojnie. Codziennie przychodzi do nas Natalia i wraz z Justyną ćwiczy układ. Może dodamy filmik z występu. Wczoraj poszłyśmy na długi spacer z Sosną, a dzisiaj może trochę wypadałoby się pouczyć. :) 
Macie teraz kilka zdjęć z wakacji:















 Pozdrawiamy! :*


24 komentarze:

  1. ładnie,ale tymi solówkami to przesada,będzie pośmiewisko jak nic ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. cudooowne Beliebers ♥ - @studiomamia

    OdpowiedzUsuń
  3. No, a kto nie chce wakacji *_* Ale za 4 dni, wyjeżdżam do Włoch, więc poczuję się jak na wakacjach, chociaż trochę. :) Cudowne zdjęcia z Turcji *-*
    Dodaję waszego bloga do obserwowanych (;

    ~@daria_jbforever

    OdpowiedzUsuń
  4. to ja czekam na filmik :D
    fajne zdjecia, i tez chce juz wakacje <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejna fajna notka i śliczne zdjęcia <3
    - Zuzak15

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna notka :) Ja też nie mogę się doczekać wakacji :) Lada moment egzaminy -.-' A wy w jakim wieku jesteście? Pozdrawiam, Luukier xo

    OdpowiedzUsuń
  7. gdyby nie ta baba, to zdjęcie z słońcem w sercu było by fantastyczne :)
    @kurpiak

    OdpowiedzUsuń
  8. wakacje , ja chcę WAKACJE !

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia! <3
    @natalii17

    OdpowiedzUsuń
  10. ładne jesteście haha :D no i plakat JB w tle na ostatniej fotce :D @Cathrine552

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne jesteście. ♥
    @JB_doomka97PL

    OdpowiedzUsuń
  12. jesteście przezajebiste <33
    hahah, love U <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Wakacje .. też chcę .. ♥
    @USmile0927

    OdpowiedzUsuń
  14. ładne jesteście :)
    @evelaajna

    OdpowiedzUsuń
  15. o turcja...... ZAZDROSZCZĘ!!!
    też już odliczam dni do wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo się Wasz blog podoba! :D
    Ja też już mam dość tej szkoły i chcę wakacje! Ciepłe wakacje i wolne! <3
    Haha, no to fajnie, że tak samo się uczycie :D
    Z wielką chęcią obejrzałabym taki filmik :)
    Śliczne zdjęcia.
    Powodzenia w szkole!

    OdpowiedzUsuń
  17. och, ja też chcę już wakacje...
    wow, takie same średnie ... itp, telepatia ? xd

    @SmileFoorMe

    OdpowiedzUsuń
  18. Och, tez juz chce wakacje.. mam dosyc tej szkoly. ale, damy rade . jeszcze miesiac ;)
    Jestescie niesamowite, ze uczycie sie tak samo O.O

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem pod wrażeniem Waszej nauki.
    To jest czaad ! xD
    Super zdjęcia. :)

    @kofamjb

    OdpowiedzUsuń
  20. jaka miejscowość.? ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. Oj ja też chcę już wakacje!!! ja w tym roku lecę do Włoch, wiec tym bardziej nie kogę się doczekać ;D I Bardzo podoba mi sie wasz blog :))

    OdpowiedzUsuń