niedziela, 15 kwietnia 2012

STAAAAAAAAAAAAAAART :)

Cześć, cześć Wam! Z tej strony bliźniaczki Magda i Justyna. Postanowiłyśmy założyć tego bloga, by pokazać Wam jak wygląda życie bliźniaczek. Więc, mamy 14 lat i jesteśmy typowymi marzycielkami. Mamy kupę marzeń do zrealizowania, które staramy się spełniać każdego dnia. A to wszystko dzięki jednemu Kanadyjskiemu chłopcu, który pokazał nam, że wszystko jest możliwe jeśli się wierzy. Jak pewnie się domyślacie, mowa o Justinie. Jesteśmy Beliebers od ponad 2,5 roku. Przez te kilka lat w naszym życiu wiele się zmieniło, oczywiście na lepsze. Dobrze, koniec o tym. Teraz o pasjach. Justyna tańczy HIP-HOP, kocha język angielski i muzykę. Natomiast Magda bardziej interesuje się sportami i kocha spędzać czas ze znajomymi. Tak wgl, mamy NIESAMOWITYCH przyjaciół. Mieszkamy na Śląsku, w niewielkim mieście Mysłowicach. Ale w przyszłości zamieszkamy w Nowym Jorku, haha. Tak, to kolejne nasze marzenie (: A teraz pare zdjęć. ENJOY! <3

                                                                           Justyna:




Magda:

Do następnej notki! :)

18 komentarzy:

  1. Fajny blog :)
    Będe tu zaglądać:3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny pomysł :) będę częściej wpadać :D

    OdpowiedzUsuń
  3. dobra już Was nie lubię ;x
    za ładne jesteście!
    hahaha, żartuję oczywiście, z tym, że Was nie lubię, bo ładne jesteście nie ma to tamto ;p
    na pewno jeszcze tutaj zajrzę ;)
    xoxo
    @klauuuuuudia

    OdpowiedzUsuń
  4. dziewczyny. < 3

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczerze to nie słucham Biebera, ale nic do niego nie mam...Chłopak ma talent i ładnie śpiewa ;D
    Jestem fanka One Direction <3
    Czasami będę tu zaglądać ;)
    Do następnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Będę tu zaglądać codziennie :D a i tak po za tym to ja was chyba nigdy nie odróżnię hahaha :D <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej! :) Świetnie się zapowiada, już mi sie spodobał Wasz blog :D
    Nowy Jork, fajnie! Never Say Never <3
    Uwielbiam Justina od hm... 1,5 roku :)
    Śliczne zdjęcia :D I już widzę, że plakat na ostatnim zdjęciu też mam powieszony <3
    Dodaję do obserwowanych i z wielką przyjemnością będę tu zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wasza kuchnia haha <3 Uwilebiaaam *.* . Wybaczcie, ale wole do neij nie wbijac, po obejrzeniu Paranormal, i po tej akcji ze swiatłami 0_o . love Ya ! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. i tak was nie rozróżniam :) ale blog świetny :*

    OdpowiedzUsuń
  10. ja was będę rozróżniać po włosach.
    bo jedna ma proste, a druga kręcone ; p
    zabieram was do siebie ; *

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i miłe słowa :) Oczywiście obserwuje i bedę systematycznie tu zaglądać :)) Pozdrawiam was serdecznie i przesyłam buziaki ;**

    OdpowiedzUsuń